Hemma igen

Nu är jag hemma i Uppsala igen, och jag är helt galet trött. Jättekonstigt! Jag sov på tåget hela vägen hem. Men det tar väl på krafterna att springa runt i Stockholm antar jag.

Det var hursomhelst asroligt att träffa Bella igen! Det var riktigt länge sen sist. Hon hade hunnit flytta sen jag var där senast. Förut bodde hon på Östermalm, 10 min promenad från stan. Verkligen lyx. Men nu har hon en mycket större lägenhet, som är sjukt snygg. Så det är lätt värt att åka tunnelbana en stund för att komma dit.


Bella + pojkvän

Tyvärr hittade jag inte mina älskade Scorett-skor i rätt storlek. De verkar vara slutsålda överallt, och det kommer inte in fler heller. Nånsin! Jag har nog aldrig varit så kär i ett par skor förut. Så det var lite synd. Men jag har ju faktiskt ett par 37:or hemma, även om de är ett nr för stora. Får väl börja använda dem istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0