Makeovers

Nu känns det som att kursen är igång på riktigt. Idag fick två av tjejerna en makeover. Eftersom vi bara är fem i gruppen antar jag att det snart är min tur :) Men jag är lite osäker på om jag vill, konstigt nog.

Självklart vill man väl bli klippt och stylad gratis av en frisör som verkligen vet vad hon håller på med, och som vet exakt vad man skulle passa bäst i. Men det enda som frisörer brukar vilja göra med mitt hår är att klippa det extremt kort och burra upp det massor. Och så vill jag inte se ut, tyvärr.

Nu ska jag gå och koka lite te, mysa ner mej i soffan och bara vila. Senare ikväll är det Idol! Det får man ju inte missa, i alla fall inte så länge det är auditions :P Så himla kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0