Tango?

Dansen igår var inte riktigt som vi hade tänkt oss. Jag hade hört att det skulle vara streetdance, men det stämde tydligen inte. Var lite blandad dans, rätt kul iofs, men inte sånt jag vill hålla på med.

Fast vi fick bland annat lära oss lite tango, och helt otippat så fastnade jag för det. Blev rätt sugen på att lära mej det på riktigt :P Egentligen är jag verkligen inte en sån person, streetdance passar mej mycket bättre. Har dansat lite street/hiphop förut. 
Men det var en sån stämning igår, och vi dansade till en av mina favoritlåtar, Roxanne, från Moulin Rouge :) Jag fick nästan rysningar. Helt underbart!

Nu ska jag iväg på en teckningskurs :)


Kommentarer
Postat av: emmelist

hejhej! allt bra? var gärna med i min tävling, du kan vinna en header :D

2009-09-25 @ 18:26:37
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0