Fredagkväll

Sitter och kollar på Pirates of the Caribbean 3 som går på tv nu. Eller jag sitter mest och surfar, tvn är på i bakgrunden.

Har precis bokat en tågresa till Stockholm imorgon. Ska träffa Bella igen :) 
Det är så coolt att bo i Uppsala, jag har ju bara 40 min resa till Stocholm! Insåg det tidigare ikväll när jag och Bella planerade morgondagen.
Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag bor här i Uppsala nu, och inte i Örebro. Från Örebro tar det typ 2 timmar till Stockholm. Det är därför jag och Bella har haft så svårt att träffas. Men nu ska det bli ändring på det! Kan ju åka dit hur ofta jag vill nu när det är så nära. Åh vad jag är glad! 

Dessutom har Stockholm tusen gånger fler och roligare affärer än både Uppsala och Örebro. Så imorgon ska jag leta igenom alla Scorett-butiker som finns där, efter de här helt underbara skorna, i min storlek.
Iofs har jag redan köpt dem, men det blev 37:or, eftersom det var den minsta storleken som fanns kvar. Egentligen hade jag behövt 36. Men bytesrätten har inte gått ut än. Så nu håller jag tummarna för att det finns ett par 36:or kvar i Stockholm! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0