Första dagen!

Idag var första riktiga dagen på utbildningen! Vi började igår, men då var det bara presentation av lärarna och information och sånt. Men idag har vi klippt en hel del :) På dockor iofs, men ändå. Jag hade fått för mej att vi bara skulle läsa teori i flera veckor innan vi fick sätta igång med saxarna, så det kändes lite nervöst att börja klippa redan. Man kände sej så himla oförberedd. Men det är verkligen jättekul! 

Nu har vi fått reda på att de kör med klädkod, och det är bara svarta kläder som gäller. Lite ironiskt, eftersom jag nästan alltid bara har haft svarta kläder, men i somras shoppade jag massa färgglada kläder inför hösten. Försökte tänka på min image som blivande frisör, så jag köpte sånt som jag tänker mej att duktiga, framgångsrika frisörer har :P Inte alls min stil egentligen! Så det känns skönt med svart som klädkod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0