Äntligen :)

Otroligt men sant, nu ska jag skaffa träningskort på Friskis & Svettis. Den här gången ska jag verkligen använda det oxå. Har haft det förut, men då gick jag bara typ fem gånger :P Jag och Bella skulle gå tillsammans, men vi satt mest bara och pratade, orkade inte anstränga oss så mycket.

Men nu ska jag gå själv. Känns lite nervöst... Tänk om alla andra känner varann, tänk om de är jätteduktiga och tänk om passen är jättesvåra. Usch, man kan ju hålla på och oroa sej för precis allt, konstigt nog :)

Har bestämt mej för att först och främst gå på aerobics och dans. Det är sånt jag älskar! Hoppas bara att jag kan hänga med i koreografin. Var riktigt länge sen jag höll på med sånt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0