Vilken helg!

Karlstad var rätt sjukt. Men askul :) Verkligen roligt att träffa alla väktare som man bara har pratat i telefon med tidigare.

Men det var nära att det inte blev nåt för mej överhuvudtaget. På lördagen, precis innan jag och Alex skulle åka från Örebro, insåg jag att mitt körkort var kvar i Uppsala. Så himla klantigt! Det var ju meningen att jag skulle köra hem från Karlstad på natten, eftersom jag inte dricker. Dessutom kommer man ju inte in på krogen utan körkort/leg. Så jag tänkte nästan stanna i Örebro, för att inte förstöra kvällen för de andra. Men Alex drog med mej ändå, och sa att det löser sej på nåt sätt.

Och vi fick verkligen en rolig kväll. Först såg vi fotbollen mellan Sverige-Danmark hemma hos en kille, och sen gick vi ut. Minns inte vad stället hette, men det var riktigt fint där. Och jag gillade musiken, även fast jag inte dansade. Att dansa på krogen är tyvärr inte min grej. Efteråt käkade vi på Burger King, och sen åkte jag och Alex hem till Örebro. 

Sammanfattningsvis, man klarar sej faktiskt ganska bra utan körkort ;)


Alex och Daniel

 


Några andra


Några fler

 


Jag och min raring

 


Kommentarer
Postat av: jenny

haha ja jag sa ju det å du måste se filmerna då blir du ju kär oxå:) hahha

2009-10-12 @ 22:42:25
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: belloo

Du verkar också ha haft en bra helg :) Fin du va! jaa vk ska titta på en svart chihuahua valp i helgen :D

2009-10-13 @ 07:19:59
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0