Tankarna snurrar

Nu har jag precis kommit hem efter att ha tittat på lägenheten. Tankarna går fram och tillbaka hela tiden. Vet inte alls vad jag tycker längre. Första reaktionen var att jag inte gillade den överhuvudtaget. Men när jag började tänka efter så kom jag fram till att den kanske var okej. Den kanske bara verkade hemsk för att killen som bodde där nu hade det så stökigt. Men jag vet inte hur jag ska göra. 

Det negativa med lägenheten är att den låg väldigt långt från busshållplatsen, att det var lite halvdålig planlösning, att den låg på bottenvåningen och att den var ganska dyr.

Det positiva är att den var helt nybyggd, att området var jättefint och lungt, och att den är min om jag vill ha den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0