Shopping med skolan

I förmiddags åkte vi iväg med skolan till ett lager för frisörprodukter. Där fick vi handla till inköpspris, så det blev lite billigare än att handla på salonger.

Jag hade bestämt mej redan innan vi åkte att jag skulle köpa en inpackning och ett värmeskydd. Men eftersom jag har så svårt att motstå (shopping-)frestelser blev det även en röd färgspray och en krustång. 
 
 

 

Krustången, VOLUmini, ska jag bara använda för att få lite coola effekter i håret. Inte för att få volym, det har jag redan. Och färgsprayen tyckte jag bara var en kul grej :) Ska försöka spraya några röda slingor till helgen, när jag ska jobba på Securitas igen. Det skulle vara väldigt passande i alla fall :P

Efter skolan stannade jag kvar i stan, eftersom jag skulle träna på kvällen. Och det finns lixom inget annat att göra där än att shoppa. Så jag kom hem med lite kläder oxå. Det är ju aldrig fel :)



Hittade två linnen på New Yorker, jeansleggings med dragkedjor, benvärmare och fingervantar på H&M. Så jag känner mej ganska nöjd med dagen.

Bara en dag kvar nu, sen får jag träffa min älskling igen!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej gumman,

Snyggt ;) Vart köpte du jeansleggingsen?



Kram!

2009-10-15 @ 14:04:28
URL: http://grandessa.blogg.se/
Postat av: jenny

ja jag vet han är helt underbar!:)

haha jag vet visst är den snygg och jag tycker bara det är ett plus att den är rosa, men som jag föstår sådu inte så mycke för rosa men den finns i svart oxå

':) händer i helgen ???

2009-10-15 @ 21:34:15
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0