Önskelista

Nu är det inte långt kvar till jul, så jag har börjat tänka lite på vad jag önskar mej.


Det blir mycket inredningsgrejer, eftersom jag precis har fått lägenhet. Ramar, ljus och ljusstakar kan man aldrig få för mycket av. Så det vill jag gärna ha.

Och även en vattenkokare, så att jag kan dricka massa te :)

Sen önskar jag mej en parfym från The Body Shop, som heter Japanese Cherry Blossom. Jag har redan några andra produkter från den serien, och de är helt underbara. 

Så, det där är lite småsaker jag kom att tänka på nu. Lägger upp fler önskningar här sen, allteftersom julen närmar sej. 
 

Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Tjo! Läget? :)



PS. Har du en odesignad blogg? Jojjodesign.blogg.se kan hjälpa dig!

2009-10-29 @ 21:19:34
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: belloo

aah jag e så trött på folk som bara skiter i en. Tur att jag har dig :) väldigt glad för det <3

2009-10-29 @ 23:20:49
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0