Ny look

Idag har söta snälla Madelene på skolan färgat mina ögonfransar och bryn :) Dessutom plockade hon och formade ögonbrynen jättefint. Så fint har jag aldrig haft det tidigare, det känns verkligen skitbra.

 

Syns kanske att jag inte har nåt smink på bilden. Men det är inte därför jag ser så trött ut. Problemet är att jag har sovit så himla dåligt de senaste nätterna, så jag är faktiskt ganska trött.

Men jag kan lätt tänka mej att vara helt utan smink nu. Kanske inte varje dag, men det funkar ibland.


Kommentarer
Postat av: Simone

Sv: Tack så hemskt mycket! :)



Jo, det du tänker på som alla varit på måste vara Model house.. så får man ett foto gratis och betalar för resten. Det har många gjort.. tror de har en hemsida www.modelhouse.se eller com :)

2009-10-21 @ 15:47:26
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0