Model House

Fick precis ett samtal från Model House. Jag hade nästan glömt att jag gjorde en intresseanmälan på deras hemsida igår. Men det var kul att de hörde av sej så snabbt. Och hon som ringde sa att det fanns en tid på onsdag nästa vecka, om jag fortfarande ville komma dit. Och det är klart att jag ville, så vi bestämde en tid.

Men nu i efterhand blir jag lite osäker. Det känns väldigt ytligt att göra en sån grej helt utan anledning. Okej om man ska gifta sej, eller vill ha bilder på sina barn eller sin familj eller nåt. Men att bara göra det för sej själv... Det känns lite ego. Och jag har inga som helst planer på att försöka bli modell eller nåt liknande. Men det kanske verkar så, om man satsar massa pengar på att ta "modellbilder"... 

Fast det är klart att jag ska dit. Det är ju faktiskt en kul grej, som de flesta har gjort. Man behöver ju inte se det mer seriöst än så :) Måste bara försöka få med mej nån. Jag tänker knappast åka dit själv i alla fall.


Kommentarer
Postat av: jenny

va kul jag följer!!!:)

haha jo det gör han typ nån gång men han kollar inte komentarer....:) så det är lugnt

jag gick och köpte det åt han fast et annat sen blir det hotell i stockholm med middag:)

krya på dig sötis

2009-10-22 @ 20:14:55
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: belloo

men du ska väl inte betala för den där modellgrejen? kram

2009-10-23 @ 14:16:55
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0