Löshår från Rapunzel

Nu har jag precis beställt ett set clip-on löshår. Madde på skolan tipsade mej om att Rapunzel of Sweden har bra grejer, så jag tänkte testa det :)

                           

Hittade ett set med vågigt hår, så det borde nog bli bra. Jag kanske får locka upp det lite grann för att matcha mitt eget hår, men det är lugnt. Funkar ju även att platta när jag vill ha rakt hår. 

Det känns som ett bra köp. Dessutom är det 60 cm långt! Jag kommer att bli så himla het ;) Nej, men jag tror det kommer att bli skitsnyggt. Måste självklart färga mitt eget hår lite mörkare först, men det hade jag tänkt att göra ändå. Älskar att ha mörkt hår. 

Förresten hade de rean på sidan, och massa specialerbjudanden och sånt. Så jag kommer även att få en hemlig gåva på köpet :) Sånt är det bästa jag vet!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0