Karlstad ikväll

Nu är jag i Örebro igen. Vaknade för en stund sen. Min älskling sover fortfarande :) Så jag leker lite med katterna och mumsar godis. Funderar på vad jag ska göra med håret, eftersom vi ska på fest i Karlstad ikväll. Vet inte om jag vågar försöka göra den frisyr som Anna gjorde på mej.

Men jag kommer åtminstone att ha snygga naglar :) Var och fixade förlängning igår på Hårcompaniet i Uppsala. Det var första gången för mej, och jag är supernöjd! 



Älskar silverstenarna på ringfingret. Så himla fint!

Gjorde även några panik-inköp igår när jag ändå var på stan. Kom på att jag behövde en ny parfym, så jag ryckte bara nån från hyllan i förbifarten. Men jag tror att den blev rätt bra. Sen fick jag nåt tok-ryck och köpte knallrött läppstift. Haha! Verkligen inte min stil. Men jag fick bara lust. Jag köpte även ett underlack till naglarna, så att de skyddas från missfärgning ifall jag känner för att måla dem i färg nån gång.

 

Nu ska jag duscha och gör mej iordning.


Kommentarer
Postat av: jenny

super sngga naglarna blev:)

2009-10-10 @ 15:06:12
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0