High Heels Party

Efter att Alex åkte tillbaka till Örebro igår, drog jag och Madde till stan. Vi hade hört att Nelly.com skulle anordna ett High Heels Party på Saluhallen, där man kunde få ett par gratis skor, och en välfylld goodiebag. Så det ville vi ju inte missa!  

När vi kom dit, ungefär halv 9, var det redan lång kö utanför. Och det var visst bara de 99 första tjejerna som skulle få skor. Så vi trodde att det var kört för vår del. Men vi stannade kvar ändå, och tänkte att vi åtminstone skulle få en goodiebag. Det är ju alltid nåt. 

Efter ungefär en timmes köande och frysande, fick vi äntligen komma in i värmen. Men inte bara det, vi fick även en lapp där det stod att vi skulle få välja ut varsitt par skor! Haha! Ja, det är sant! Helt ofattbart! Vi måste ha varit bland de 99 första trots allt :) Jag, Madde och en tjej till, som vi träffade i kön, betedde oss som fjortisar och skrek rakt ut, för vi blev så glada :P 

Där inne var det svårt att inte få beslutsångest. Överallt stod det skitsnygga skor i glasmontrar. Och där skulle vi alltså få välja ut ett par som vi ville ha, skriva ner det på lappen och sen få skorna hemskickade inom en vecka. Bättre kan det knappast bli :)

 

Jag valde ett par som heter Rock It, längst till vänster. Kändes som att de var mest jag. Madde tog ett par snyggingar med dragkedjor, högra bilden. Bra att hon äntligen börjar tuffa till sej lite ;)

Efter sko-hysterin lottades en sprillans LG-mobil ut. Nr 79 vann, och jag hade 97. Så nära, men ändå inte... Men jag är ganska nöjd ändå :) Vi fick även med oss varsin goodiebag när vi gick hem. Den innehöll allt möjligt, som smycken, nagellack, ögonskugga, tidning... bland annat.

En superlyckad dag alltså! Först mys med min älskling, och sen skoparty på kvällen. Grymt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul med gratis skor.

2009-10-25 @ 23:07:17
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-26 @ 09:15:12
Postat av: EGENDESIGNADE LINNEN **

Hej där!

Allt bra?



Vill du ha ett snyggt egendesignat linne med ett unikt tryck? :)



Besök oss för mer info!

BeUniqe

2009-10-26 @ 10:09:13
URL: http://beuniqeuf.blogg.se/
Postat av: simone

Ohhmyy.. tar ett par timmar för mig att välja :P

2009-10-26 @ 10:17:30
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

SV: Jaa, det är riktigt mysigt med vovven där :D

2009-10-26 @ 12:06:52
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0