Ensam i huset...

Alla är borta på lite olika saker ikväll. Så jag har det stora huset för mej själv. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på bara. Har egentligen massa att göra. Måste tvätta, packa, städa och fixa matlådor. Men det är så kallt, så jag har kurat ner mej i sängen, under mitt duntäcke, och nu vill jag verkligen inte gå upp. 



Ska till Örebro och jobba hela helgen igen. Känns lite segt. Men nästa helg får jag förhoppningsvis flytta in i min nya lägenhet! Alex kommer hit på fredagen för att hjälpa till. Då ska jag även passa på att klippa honom på salongen :) Sen blir det väl inflyttningsfest på kvällen då. Åtminstone för mej och Alex ;) Det får nog inte plats så många fler i lägenheten tyvärr. Den är väldigt liten, men jag gillar den ändå.

Nej, nu måste jag gå upp och göra iordning lite te, så att jag blir varm. Funderar på om jag ska ta ett varmt bad oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0