Yey!

Har precis skrivit på kontraktet för lägenheten :) Så nu är den min, bara min! Så himla skönt. Jag är så lycklig. Äntligen har jag nånstans att ta vägen, och nånstans att göra av alla mina saker. Längtar tills jag får ordning på mina kläder, för just nu vet jag knappt vad jag har. Nu har jag alla kläder i (och ovanpå) världens minsta byrå. Men där i lägenheten kommer jag att ha massa garderober. Det kommer att bli helt underbart :)

Dessutom kommer jag att kunna ha mina älskade små missar hos mej igen. Saknar dem jättemycket. Och så slipper ju Alex ha dem. Han verkar ha tröttnat lite på dem av nån anledning. Jag fattar verkligen inte varför :P


Sötnosarna kollar på när Alex spelar xbox. Förstår inte alls hur det kan vara irriterande ;)


Och kompisarna kommer att kunna hälsa på mej, och sova över och sånt som annars är lite svårt när man bor hemma. Även Alex kommer att kunna hälsa på oftare. Allting kommer att bli så mycket bättre helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: belloo

Grattis gumman :) Fy vad skönt med eget place :D Komemr snart och hälsar på ;) kraaam

2009-10-22 @ 19:00:00
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0