Min blivande lägenhet

Nu har jag äntligen tackat ja till lägenheten. Visste verkligen inte alls hur jag skulle göra ett tag. Hatar beslutsångest! Det måste vara bland det jobbigaste som finns. Och jag får det jämt, varje gång jag måste fatta ett beslut. Även om det inte ens handlar om stora grejer. Helt sjukt.

Men mina underbara lärare och klasskompisar hjälpte mej att komma fram till hur jag skulle göra. Så nu känns det superbra! Jag är jättenöjd med mitt val :)

Längtar tills jag ska få flytta in. Kontraktet börjar gälla från 1 december, men jag har sms-terrat killen som bor där nu, och tjatat om att han ska flytta ut tidigare :P Lite taskigt kanske, men han har faktiskt redan en annan lägenhet. Han är bara lite seg med att flytta sina saker.

 

Lägenheten är helt nybyggt och superfräsch, med diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare :) Lyx!


Kommentarer
Postat av: jenny

super glad för din skull:) hoppas vi blir grannar en vacker dag:)

2009-10-19 @ 22:07:36
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: Sophia

Ser ju bra ut :D Du får lägg ut fler bilder sen när du fått din egen prägel på den :D



Kram!

2009-10-20 @ 09:53:55
URL: http://grandessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0