Cool frisyr

Anna, vår lärare, gjorde en supercool frisyr på mej idag. Den var ganska enkel, och med lite övning kan man förhoppningsvis göra den på sej själv.





Jag ska försöka göra den på lördag i alla fall, för då blir det party! Alex och jag ska åka till Karlstad, för att träffa ett gäng väktare. Och det var visst några väktare från Örebro som kanske ville hänga på, så troligtvis hyr vi en minibuss tillsammans. Kan bli riktigt kul :) 

Men jag kan inte bestämma mej för en outfit som passar för kvällen. Först ska vi se fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark hemma hos nån, sen ska vi kanske gå ut. Men det är så svårt nu när det börjar bli kallt ute. För man vill ju inte frysa, men det känns inte så uppklätt att komma i stickad tröja och jeans. Jag får sova på saken helt enkelt.

Förresten så klickade jag hem lite kläder från Nelly.com förut. Det blev en grå stickad myskofta och två toppar, en svart och en beige. Och eftersom det kostade över 500 kr, kommer jag även att få en goodiebag från Sofis Mode :) Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0