Besök från USA

Igår kväll var en av mina amerikanska släktingar, Megan, här och hälsade på.


Jag och Megan


Megan och Axel, hennes pojkvän


Och som alltid, när nån av dem kommer hit, hade hon med sej massa roliga grejer som man bara kan få tag på i USA. Till exempel amerikanskt godis, som Skittles och M&Ms, och äkta jordnörssmör. Mums!

Men den här gången hade hon även med sej nagellacks-pennor, eller vad man ska kalla det. De är fyllda med nagellack, och har en väldigt smal spets, så man kan rita mönster på naglarna med dem.

 

Jag har testat lite på mej själv, men bara prickar än så länge. Nagellacket flyter ut ganska lätt, så jag börjar med det enklaste.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0