1½ år!

Igår var det 1 ½ år sen jag och min älskling blev tillsammans :) Det är helt otroligt hur fort tiden går. Känns som att det var nyss vi träffades. Och jag är minst lika kär nu som jag var då. Alex måste vara den underbaraste människa som finns! <3

Egentligen var det inte meningen att vi skulle ses i helgen. Men han körde hit från Örebro och överraskade mej med 18 gigantiska röda rosor, en för varje månad vi har varit ihop. Så himla fint att man blir tårögd. Det betydde väldigt mycket att han kom hit. Tror nog att jag har den perfekta pojkvännen! :)

Men det är självklart inte bara för att han gav mej rosor som han är perfekt. Han är allt som jag har letat efter och nånsin velat ha, helt enkelt. Det kommer aldrig att finnas nån annan för mej. 

Älskar dej hjärtat :)


Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside

sv: Hon kom vid 22 typ. Hon satt med mitt tjejgäng ute vid ett bord och rökte haha :)

2009-10-25 @ 17:44:04
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: jenny

men så söt man du har!:)

2009-10-25 @ 21:24:27
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: Esther

Naw grattis gumman :) <3 Du är värd en toppen man!!! <3

2009-11-03 @ 22:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0