Update

Hej igen!

Nu är jag tillbaka efter ett litet uppehåll. Det har varit väldigt mycket att tänka på de senaste veckorna, så jag har inte orkat uppdatera. Flytten har tagit massa energi, och det har varit fullt upp med kunder i salongen, så jag har varit dödligt trött på kvällarna, när jag har kommit hem. Dessutom har jag rest runt mycket för att hälsa på folk, och inte haft datorn med mej.

Men nu är flytten klar, och jag börjar komma iordning här i lägenheten. Imorgon ska vi till IKEA för att köpa det allra sista. Sen kan jag lägga upp lite bilder på resultatet. Tror det kommer att bli supermysigt! 

Jag börjar även komma in lite mer i "frisör-rollen". Det känns inte lika nervöst när vi har kunder, utan jag har blivit mer säker på vad jag gör. Det är verkligen jättekul! Jag hade en kund idag som blev väldigt nöjd. Efteråt fick hon fylla i ett papper med frågor, en utvärdering, och hon skrev bara massa positivt. Sånt är riktigt kul att läsa och spara. Man blir så glad :)

Jag har som sagt även rest runt en del. I helgen var jag i både i Stockholm och Örebro. Först Stockholm på lördagen, när Bella hade sin fest. Hon har beskrivit den rätt bra själv, på sin blogg: http://belloo.blogg.se/2009/november/helgen.html :)

Sen åkte jag till Örebro tidigt på söndagmorgonen, för att jag hade en tandläkartid där. Älsklingen mötte mej på stationen, och skjutsade mej till tandläkaren, och efteråt åkte vi hem till honom. Egentligen skulle jag bara hämta några grejer där, och sen ta tåget tillbaka till Uppsala. Men Adrian hade lagat mat och Alex hade lånat filmen "2012", så de ville att jag skulle stanna över natten. Och det gjorde jag såklart. Vi fick en underbart mysig filmkväll, med god mat, chips och dricka. Men filmen var inte direkt nåt jag kan rekommendera. Den kändes seg och utdragen. Men det är kul att man har sett den i alla fall.

Så i måndags kom jag hem till Uppsala, och lägenheten, och mina älskade katter igen. Det var väldigt skönt. Saknar dem alltid när jag är borta. 

Men nu börjar jag alltså få ordning på mitt liv, så att jag kan fortsätta blogga. Trevligt va? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0