Tjejkväll på stan

Har precis kommit hem från stan. Jag och Madde åkte dit en stund, eftersom det var "Tjejkväll". Det innebar att alla butiker hade öppet till kl 21, med massa rabatter och erbjudanden överallt. Sånt man inte får missa, med andra ord.

Och det var riktigt roligt! Vi kom hem med några fynd var. Jag köpte bland annat den där jackan från Cubus, som jag har tjatat om så länge. Och det var tur att jag har väntat med att köpa den, för nu fick jag den 200 spänn billigare. Det fanns även jättemycket annat som jag ville ha, men jag stod emot begäret. Eller... Jag råkade köpa en svart paljettväst från Vila oxå... Men absolut inget mer! Jag lovar! Har bestämt mej för att börja spara pengar nu.  

Men vi fick ju självklart goodiebags :) Och det fanns bord uppställda lite överallt, där de bjöd på godis och cider. Hur grymt som helst! 

Och när vi skulle åka hem, upptäckte vi att Idol-Robin oxå var där. Han stod och sjöng i en galleria. Tyvärr var det inte så mycket folk som lyssnade på honom. Det var synd, för han var riktigt bra.



Nu ska jag fixa lite grejer inför imorgon, när min underbara älskling ska komma hit! Längtar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0