Nåt som gör mej arg...

... är idiotiska människor som alltid måste påpeka hur liten man ser ut, och som sen skrattar en rakt i ansiktet när man säger hur gammal man egentligen är. Det har jag fått stå ut med hela livet, så på ett sätt är jag ganska van.

Men häromdagen träffade jag på en busschaufför som var bland de värsta jag nånsin har råkat ut för. Han sa flera gånger att jag borde ta en annan buss, för den han körde skulle inte åka förbi "min" skola. What? Som att han visste vilken skola jag går på? Så jag ignorerade honom och gick på bussen ändå. Men senare fick jag reda på att det han trodde var min skola, var en låg- och mellanstadieskola! Bara! Inte ens ett hödstadie! Hur kunde han tro att jag gick där? Att jag var max 12 år? Jag kan inte fatta det. Vad är det för fel på folk? 

Eller är det mej det är fel på? Sminkar jag mej konstigt? Eller gör jag nåt annat fel? Usch...



Okej, jag kanske inte ser ut som 24, men åtminstone 18? 19 kanske? Snälla?

Om jag ser den där chauffören igen ska han hursomhelst få en stor fet smäll! :P 


Kommentarer
Postat av: belloo

ser ja den snubben när jag åker till dig nån gång så kommer jag slå honom jag sväääär ;P Hörde du förresten att jag hamnade i bråk med 4 rasister i lördagsnatt på t-banan? försvarande David, jag va så arg så jag skakade. berättar på msn eller när vi ses. 14 dagar till min fest :D

2009-11-05 @ 09:21:57
URL: http://belloo.blogg.se/
Postat av: Bam Bam

VA?! meeeh, vilken idiot. Du ser väll kanske ut som 18-20. Men det är ju bra ... du får tänka såhär.. när du är 80 så kommer du att se ut som 70 typ :P



Föresten så har du jättevackra ögon.

2009-11-05 @ 18:23:36
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0