Mysig första advent

Jag är i Örebro och jobbar den här helgen, och bor som vanligt hos min älskling.

Imorse hade vi lite första advent-mys tillsammans innan vi åkte till jobbet. Eftersom sötnosen vet att jag är galet kär i "Skönheten & Odjuret", hade han fixat fram en special edition-version av filmen! Så himla gulligt :)



Finns det nåt bättre än att gosa ner sej i tv-soffan framför en riktigt bra film, direkt när man vaknar? Speciellt när man får sitta bredvid sin underbara älskling under en varm filt och mysa? Jag tror inte det :) Dessutom hade vi dukat fram lite frukost, som vi mumsade på under tiden.

Morgonen kunde inte ha blivit mer perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0