Mitt i natten

Klockan är 12, och jag borde sova snart. Det blir en lång dag imorgon. Egentligen har vi sovmorgon till halv 11, men jag ska in tidigare och köpa den där rackarns jackan, som jag inte hann köpa idag. Sen efter skolan ska jag stanna kvar, eftersom Nilla ska färga mitt hår! Åh vad jag längtar! Det ska bli riktigt mörkbrunt, nästan svart. Jag tror det kommer att bli grymt snyggt. 

Vet inte vad jag ska säga om mingelskolan vi var på ikväll. Jag hade spräng-huvudvärk hela tiden, så det var svårt att koncentrera sej. Men vi övade på att prata och presentera oss för okända människor. Sånt är ju alltid lite jobbigt. Men det gick bra :)


Och så här cool var jag :P Naglarna var självklart svarta. Det är lite min grej, mitt varumärke. Och det var ju vårt eget varumärke vi skulle visa upp. Jag matchade med en svart glansig jacka, rött linne, svarta byxor och svarta stövlar med nitar. Håret blev jag för en gångs skull riktigt nöjd med. Jag brukar inte få till det så bra, men ikväll funkade det. Och jag fick till och med en komplimang för frisyren :) Det gjorde mej väldigt glad!

Såna små saker, som en liten komplimang, kan verkligen betyda så mycket. Det borde man tänka på oftare. Man borde ha lättare för att ge folk komplimanger och uppmuntra varann. Det är inte så svårt, och ändå kan det göra hela nåns dag. Jaja, det var dagens (eller nattens) visdomsord :P 

Nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: belloo

halloo kan du hjälpa mig hur man gölr sådär med bilderna , med ramar och på snedden o grejer? Pusss

2009-11-04 @ 09:37:36
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0