Mary-Kay kväll

Igår hängde jag med Jenny hem efter skolan. Hon jobbar med Mary-Kay, och de skulle ha möte på kvällen. Så jag fick följa med som gäst. Just den kvällen handlade om make up. Det var väldigt roligt och inspirerande. Jag älskar ju smink och allt som hör till. Vilken tjej gör inte det lixom? 

Jenny sminkade mej skitsnyggt, med några olika lila skuggor. Sen pratade de lite om hur man kan gå med och börja sälja själv. Klart att jag blev sugen på att börja. Det verkar som en jättebra side-buisness. Men jag måste fundera igenom vissa saker först. Vet inte riktigt om jag har tid att börja med ännu ett projekt. 


Så här såg jag i alla fall ut. Grå spetsklänning från Vila, svarta lackleggings från Gina Tricot och en tunn svart kofta, även den från Gina Tricot. Och jag älskar sminkningen! Ska nog satsa på nåt liknande nästa gång det blir fest.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag jobbar oxå med Mary Kay.

Riktigt kul och grymma produkter!



Kram

2009-11-25 @ 13:28:46
URL: http://grandessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0