Kärleksberoende?

Såg på Ensam mamma söker i söndags. Och då sa en av mammorna att hon var kärlesberoende. Jag tyckte det var ett väldigt bra uttryck. Stämmer nog in på mej med. Jag tror att jag är kärleksberoende. 

Det är så himla svårt för mej att vara ifrån min älskade Alex. Tänker på honom hela tiden, och drömmer om när jag ska få krama honom igen. För mej finns det inget bättre än att bara mysa med honom i soffan, och säga hur mycket jag älskar honom. Antar att jag låter störd nu, men jag saknar honom så otroligt mycket! Varför kan inte tiden gå snabbare? Vill ha honom här nu!



En gammal bild, från dagen efter att vi blev tillsammans eller nåt. Så galet kära var vi! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0