Happy Halloween!

Säger man så? Happy Halloween? Glad Halloween kanske? Eller trevlig?

Hursomhelst, jag firar Halloween med att jobba. Det är helt okej, man tjänar ju lite extra. Men segt att man inte slutar förrän kl 3. Jag börjar redan bli lite trött. 

Men jag fördriver tiden med webbtv. Försöker kolla igenom alla avsnitt jag har missat i massa olika serier, som The Hills, Bonde söker fru, Ensam mamma söker, Idol, The City... Brukar dessutom se till att jag alltid har en kopp varmt te bredvid mej. Det behövs här, för det blir så kallt annars. Så jag har det faktiskt ganska mysigt egentligen :)

Hoppas bara att jag slipper träffa på spöken och monster här utanför, när jag har slutat och ska gå till bilen :P


Kommentarer
Postat av: jenny

im back:)

2009-11-01 @ 16:20:09
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

aw tack! ;D

2009-11-02 @ 06:22:22
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0