Färgdag i skolan

Idag hade vi färgteori hela dagen. Det var riktigt roligt! Snart får vi börja färga kunder. Det ska bli jättespännande. Men jag tror att vi behöver lite mer övning först. Vi fick färga in tre hårtofsar i olika nyanser, för att få prova på. Resultatet blev väl sådär...



Tofsen i mitten är ofärgad. Så såg alla ut från början. Sen skulle vi försöka färga en röd, en orange och en guldgul.



De kortare tofsarna med siffror ovanför är originalfärgerna. Det var de färgerna jag egentligen borde ha fått på mina tofsar. Men nåt gick visst lite fel :P

Men det kommer fler färgdagar. Snart är jag ett superproffs!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Alltså lägger man ner lite energi så gör man absolut det. Men från början ligger man ju ute med pengar. Köpa in visningsprodukter + lager.



Kul grej är det absolut och satsar man kan man tjäna riktigt bra och leva enbart på det om man känner för det. :)

2009-11-26 @ 16:53:39
URL: http://grandessa.blogg.se/
Postat av: jenny

ses i veckan:)

2009-11-29 @ 09:21:47
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0