Midsommarhelg

I fredags åkte jag och Alex ner till Borås för att fira midsommar med hans familj och vänner.
Första kvällen var vi hos Sibbe, som bor med sin familj i ett stort hus. Det var rätt mycket folk där, så det blev en ganska kul kväll. Det enda jobbiga var att vi var utomhus hela tiden, och luften var överfull av myggor och knott. Vi försökte döda dem med ett sånt där "el-tennisracket", men det gick inte så bra :P 

På lördagen sen åkte vi till Göteborg för att hälsa på Adrian och Lora. Jag ville verkligen inte köra bil i Göteborg, trafiken är helt sjuk där! Men eftersom Alex inte mådde bra hade jag inte så mycket till val. 

Söndagen sov jag till 12 ungefär. Alex och Johan gick upp vid halv 5 för att åka till Oskarshamn och hämta Joel. Under tiden skulle jag vara hemma med Sofie, som är gravid och ska föda om en vecka. Snacka om att jag var nervös för att värkarna skulle sätta igång. Det skulle vara en mardröm att behöva vara med på en förlossning! Men det slapp jag som tur var. När grabbsen kom tillbaka blev det xbox i några timmar, sen åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0