The final countdown!

Ikväll smäller det! Ikväll ska jag och Alex åka till Stockholm och se Idolfinalen live i Globen! Det är helt sjukt! Ska bli så galet kul :)

 

Men vem ska vinna? Calle eller Erik? Jag vet inte längre vad jag tycker. Jag kommer nog att bestämma mej när de sjunger vinnarlåten. Då brukar det bli så självklart.

Men först ska jag till skolan. Timmarna kommer att släpa sej fram. Jag kommer att titta på klockan varannan sekund. Men Anna har lovat att göra en snygg håruppsättning på mej :) Så jag slipper oroa mej för vad jag ska göra med håret i alla fall.

Nu är det bara 6 timmar kvar innan sötnosen kommer hit till stan. Hoppas tiden går fort.


Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; Kul att du är med & tävlar :D

2009-12-13 @ 21:05:04
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0