Sjöjungfru-hår

Kom på att jag aldrig har lagt upp bilder på hur clips-håret ser nu när det sitter i. Hittade två bilder som min kära Bella har tagit.

I vanliga fall har jag ganska långt hår, en bit nedanför axlarna åtminstone. Men när jag sätter i clips-håret blir det verkligen jättelångt. Jag älskar känslan! De på skolan säger att det ser ut som sjöjungfru-hår :P Helt okej för mej.



Det är hursomhelst beroendeframkallande. Tror jag ska sätta i extensions till våren. Lite ljusare kanske. Jag älskar verkligen svart/mörkbrunt hår, men jag skulle vilja testa ljusbrunt, med blonda slingor. Men jag kommer aldrig, ALDRIG att bli helt blond! I swear!


Kommentarer
Postat av: belloo

Så fina bilder på dig :)Ja jag tror den funkar men den luktar tjära :P

2009-12-20 @ 12:33:54
URL: http://belloo.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: Japp jag gör fortfarande headers :D Hör av dig till min mail med bilder du vill ha med och ev. typsnitt så kan vi diskutera :D [email protected]

2009-12-20 @ 15:01:30
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0