New moon

Äntligen har jag oxå sett New Moon. Min älskling kom hit i lördags kväll för att se den med mej. Det var faktiskt första gången jag var på bio här i Uppsala :)

Och jag tyckte att filmen var riktigt bra! Det blev kanske lite överdrivet ibland, men helhetsintrycket var bra. Jag har läst så mycket dålig kritik om filmen, bland annat att man inte kan blanda vampyrer och varulvar i samma berättelse. Men jag tyckte att det var en helt okej blandning. De gjorde det ju bra. 

Men jag måste bara säga att Edward inte är snygg! Helt seriöst, hur kan folk tycka det? Han ser sluskig och skabbig ut. Men han är världens gulligaste och snällaste, absolut. Och han bryr sej så himla mycket om tjejen att man blir tårögd. Det är verkligen en fin kärlekshistoria.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0