Julstämning på salongen

Nu är det bara 24 dagar kvar till julafton. Det känns jättekonstigt. Jag har knappt köpt några julklappar alls än. Men jag har åtminstone några idéer :)

Jag älskar julen, och allt som hör till. Det är så mysigt när adventsljusstakar och ljusslingor börjar synas lite överallt. Och på alla affärer spelas det julsånger. Man blir verkligen glad vid den här tiden på året. Det enda som fattas är snön. Men jag hoppas och tror att vi kommer att få en underbar, vit jul i år!

Även salongen börjar kännas väldigt julig. Ewa har pyntat massa, så nu är det hur fint som helst. Dessutom har hon köpt EMD:s julskiva :P Jag är inte direkt ett stort fan av EMD, men skivan är okej. Så den lyssnar vi på hela dagarna.




Kommentarer
Postat av: jenny

jag kommer i dag:)

2009-12-02 @ 07:31:31
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: Belloo

hahahah "jag är inte direkt ett stort fan av EMD"...:P

2009-12-03 @ 13:28:40
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0