Julklapps-shopping

Åkte in till stan ganska tidigt idag, för att köpa de sista julklapparna. Så förutom en liten grej jag måste fixa den 23:e, så känner jag mej ganska klar. Skönt! Äntligen kan jag andas ut.

När jag hade handlat klart mötte jag upp mamma, som oxå var på stan, och så gick vi och fikade. Som vanligt blev det på Café Linné :) Tror det är stans bästa fika-ställe! Jag har blivit helt beroende av deras varma choklad. Farligt gott.   



Men som alltid, när jag är ute och shoppar, kommer jag hem med massa snygga saker till mej själv oxå. Fattar inte varför det jämt måste bli så. Det är ju hopplöst. Nu skulle jag ju faktist bara köpa julklappar, åt andra. Inte åt mej.

Men å andra sidan var det riktigt fina saker jag köpte, till mej själv alltså :P Hittade till exempel en helt underbar kofta. Förstår inte hur jag har kunnat leva utan den fram tills nu. Haha!

Och just det, såg Idol-Calle oxå! Han stod och sjöng på stora torget. Och självklart var det en mil lång kö med fjortisbrudar som ville köpa en signerad skiva. För han har visst släppt en egen skiva nu. Typ två dagar innan Eriks skiva kommer ut :P Smart! Det är verkligen sant, att tvåorna får mycket bättre kontrakt än vinnarna. Och jag är bara glad för Calles skull :)

Men men... nu ska jag slå in lite paket.
 

Kommentarer
Postat av: belloo

Calle suuuuuger. Han e ful och har fett hår ;)

2009-12-21 @ 09:28:01
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0