It´s Friday, I´m in love

Äntligen är det jullov! Det känns så underbart skönt! Ska bara till skolan en snabbis på måndag för själva avslutningen. Sen åker jag till Örebro. Ska vara där under hela lovet, och bara jobba och träffa kompisar. Ska bli så skönt med miljöombyte. Få släppa allt med salongen, och konstiga kunder och svåra frisyrer. Få rensa hjärnan lite helt enkelt.

Men jag mådde inte så bra idag i skolan, så jag gick hem efter ett tag. Det känns lite tråkigt eftersom det var sista dagen på den här terminen. Jag hade verkligen velat vara kvar dagen ut. Min sista kund ville ha en festuppsättning, och det verkar så himla kul. Jag hann börja lite med att locka håret, men sen pallade jag inte längre. Så världens snällaste Jenny tog över min kund så att jag kunde gå hem. Tack för det gumman <3 Önskar bara att jag hade fått se hur slutresultatet blev...

Men nu ska jag bara vara glad över att det är lov!


Kommentarer
Postat av: jenny

hej gumman det var så lite du hade säkert gjort samma som sak för mig:) det gick bra hon blev super fin och nöjd vi drog det bakåt och kammade lite så såg de bra ut:)jag och nilla har pratat om att köpa en present till lärarna till på måndaga så om du vill vara med ta med 50 kr då för att ge till nilla, hon fixar det:) hoppas du får en bra helg många kramar

2009-12-19 @ 08:16:00
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: WIKTOROZ.SE

Vad har du gjort idag? <.

2009-12-19 @ 16:22:18
URL: http://wiktoroz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0