Förberedelser för helgen

Imorgon kväll ska jag till Stockholm igen. Det kommer att bli asgrymt! Jag och Bella ska till Stureplan, och ha världens bästa kväll :)

Så nu försöker jag klura ut vad jag ska ha på mej. Det lutar åt min favoritklänning, som är svart, kort och glansig. Och så har jag köpt ett par svarta strumpbyxor, med silvriga strass-stenar på. Men jag upptäckte nu att de är väldigt tunna, så det kan bli kallt. Men skit samma :)

Det svåraste är att bestämma vilka skor jag ska ha. Jag väljer mellan de här två paren.

 

De silvriga är från Scorett, och de svarta från Nelly.com. De silvriga är mycket bekvämare, och snyggare på. Men de svarta är lite coolare, och skulle passa lite bättre imorgon kväll. Usch... beslutsångest!


Kommentarer
Postat av: Belloo

ta dom silviriga!!

2009-12-03 @ 21:40:28
URL: http://belloo.blogg.se/
Postat av: Sophia

Håller med Bella ;)

2009-12-04 @ 10:20:12
URL: http://grandessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0