Biljetter till Idolfinalen imorgon!

I tisdags fick jag reda på att Bella hade två biljetter över till Idolfinalen i Globen imorgon. Så hon undrade om jag ville överta dem. Och det var väl inget snack om saken, klart jag ville. 

Men det kom väldigt plötsligt och oväntat. Så jag ringde älsklingen och frågade hur jag skulle göra, och om han ville gå med mej. Egentligen skulle vi båda ha jobbat imorgon. Men min söta älskling fixade ledigt åt oss, så att vi kan gå på Idol tillsammans :)

Det ska bli så himla roligt! Bella och David kommer ju oxå att vara där, så det gör saken ännu bättre. Vi ska ses i pauserna och kanske efteråt. Bella snackade nåt om att hon kanske kan fixa in oss på efterfest på Café Opera med alla idolerna. Skulle vara coolt!



Men till den stora frågan... Vem är den värdiga vinnaren av Idol 2009?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0