Ännu ett lyckat Nelly.com-party!

I fredags var jag med Bella på Nelly.coms sista High Heels Party, på Sturecompagniet i Stockholm. Tusen gånger roligare och bättre än det första, som var i Uppsala. Men det var samma "regler" som gällde även i Stockholm, att de 99 första gästerna fick välja ett par skor gratis ur Nelly.coms nya sortiment. Och självklart var Bella och jag bland de 99 första :) 

Men jag fick världens beslutsångset! Det fanns så många snygga skor, jag ville verkligen ha allihop!


Men tillslut blev det de i mitten, med nitar. Så sjukt snygga! Längtar tills jag får hem dem. Då måste jag hitta på ett väldigt bra sätt att inviga dem ;)
 
Lite bilder på mej och Bella, och på de skor vi hade på oss. Det var ju ett High Heels Party, så därför hade vi riktigt höga klackar. Syns tyvärr inte på bilden, men det kändes dagen efter :P

Om man kollar riktigt noga ser man mina fina strumpbyxor som jag skrev om tidigare, de med silvriga strass-stenar på baksidan. Jag fick till och med två komplimanger för de strumpbyxorna :) Så det var ett bra köp.

När det roliga var slut mötte vi upp Bellas kille David på stan och köpte mat på McDonalds. Sen åkte vi hem till deras lägenhet, där vi spelade tv-spel resten av natten. Mysigt!
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0